PettaPan varför?

Ja, varför blev det just "PettaPan" som namn på bloggen?
För det första var "PeterPan" upptaget och för det andra har jag dålig fantasi?

Jag skapade bloggen och var lite fundersam över namnvalet, en kompis, jag kallar henne Venus, kom på efter 2 minuter att den borde heta PettaPan och då hade jag redan skapat sidan. När jag fick reda på att hon gissat sig till det namnet efter att jag sagt att jag ville börja blogga så blev jag lite säkrare på att det var rätt val. Men fortfarande gnagde känslan i mig att någonting inte stämde.
Jag började städa lite som jag lovat att göra, och hittade det första jag gjorde den här filmen
Den här hittade jag från ingenstans samtidigt som jag funderade på om jag verkligen valt rätt namn på bloggen.... jepp, tydligare än så blir det inte :p
Det är en film, nerladdad innan förbudet trädde i kraft naturligtvis, och den låg på golvet i vardagsrummet bakom en soffa... av någon anledning. När jag hittade den skrattade jag bara och bestämde att "PettaPan" var det namn jag tydligen skulle använda.
Jag kommer att skapa ett "person-galleri" över de personer jag nämner vid Alias när jag bloggar. Vissa, offentliga personer får inget alias, personliga vänner får ett alias för att förhoppningsvis skydda dem och deras identitet.
Känner någon att de känner sig obekväma med det och att det är för tydligt vilka de är så får ni höra av er med vad som behöver ändras för att ni ska vara nöjda så fixar jag det A.S.A.P.
Mitt första egentliga inlägg... har inte skrivit ett skit om vad jag egentligen tänkte skriva om.
Såhär i början lär det bli massa konstiga inlägg innan jag börjar skriva om mig själv, hur jag mår, varför jag troligtvis mår som jag gör och vad jag gör för att må bättre.
Puss och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0